Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Jótállás ügyintézése

Szakszerviz elérhetősége, hibabejelentés

Mikor hívjam a szakszervizt?
Amennyiben a termék rendelkezik saját jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
Az Tipographic Kft. által összeszerelt számítógépeknek a Tipographic Kft.a szakszervize.
 
Ha kéznél van a termék gyári jótállási jegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét.

 

1. Hol van a szerviz?
Szervizünk a Nyíregyháza, Debreceni út 5. sz. alatt lévő üzletünkben található.

2. Mikor van nyitva a szerviz?
Szervizünk hétfőtől - csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-16 óráig  tart nyitva.

3. Hogyan intézzem a
jótállást?

  • Ha a termékhez külön jótállási jegyet biztosítottunk,  akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a  kapcsolatot. Természetesen a hibás terméket szervizünkben is átvesszük.
  • A vásárolt terméket postai úton is eljuttathatja hozzánk az alábbi címre: 4400 Nyíregyháza, Debreceni út 5. Ha a terméket postai úton juttassa el hozzánk, és a termék br. 10.000 Ft alatti értékű, vagy a jótállási igény nem jogos, a termék visszaszállításának díja 990 Ft, mely az ügyfelet terheli. 

4. Mennyi a jótállási idő?
A jótállási időt minden termék bemutató oldalán feltüntetjük.

4.1 Jótállás ügyintézés
A jótállás ügyintézése során az első értesítést követően 30 nap után tárolási díjat számítunk fel, melynek díja: 400 Ft + ÁFA/nap. 
Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék a Tipographic Kft. tulajdonát képezi.

5. A 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik  a jótállás?

A vásárlástól számított 3 munkanapon  belül meghibásodott terméket azonnal cseréljük  vagy ha cserélni nem tudjuk visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.) Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot  magunknak a termék bevizsgálására. 3 napon belül  jelentkező hiba esetén is javasoljuk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében  a központi szervizünket keresse fel, mivel itt szervizeseink könnyebben meg tudják állapítani a hiba okát. A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál garanciális ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni!

Amennyiben a termék rendelkezik saját
jótállási jeggyel, illetve a gyártó a jótállást internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.


6. Mik a Jótállás érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő  tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők,  CD) veszünk át.
  • Jótállási jegy
  • Garanciális zárócimke megléte, sérülésmentes állapota.

7. Mik a jótállás alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy  egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű  használatnak minősül a termék gyári beállításait  meghaladó teljesítményen történő használat,  a termék leírásában megadott paramétereket  meghaladó mechanikai / elektromos terhelés illetve egyéb  nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.  (pl. villám, túláram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési  munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal,  szakképzettséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy  a vásárló végzi és a hiba ennek következtében  keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső  események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócimke.

8. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes,  jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti.

A 3 napon belüli ügyintézéshez a terméket csak eredeti csomagolásában és minden tartozékával vesszük át, ellenkező esetben csak a normál jótállás ügyintézésben tudjuk a terméket kezelni. 

9. Mely hibák nem
jótállás jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló hardverkörnyezetében  nem működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (operációs rendszer,  meghajtó program, BIOS-, szoftverfrissítés, felhasználó általi  hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

10. Visszavásárlás lehetőségei

10.1 3 napon belüli vásárlás esetén: 

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk  visszavásárolni.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza,  ha nem tudjuk cserélni.

10.2 3 napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem  tudjuk akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos rendeltetésű, minimum ugyan olyan, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró készülék. 
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne,  akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség  van a hibás termék értékcsökkenéssel  történő beszámítására.

Amennyiben komplett számítógép konfigurációt ad le szervizünkben vagy valamely boltunkban és a konfigurációt nem a Tipographic  Kft. szerelte össze, akkor 6000 Ft bevizsgálási díjat kell fizetni, mivel társaságunk végzi a konkrét hiba megállapítást, a hibás alkatrész beazonosítását.

Amennyiben a jótállás keretein belül leadott termék nem hibás abban az esetben 3000 Ft bevizsgálási díjat kell számláznunk.